COLLECTIVE

Åh, vad nöjd jag är!

När man ger sig in i ett nytt projekt vill man självklart att resultatet ska bli alldeles strålande, så jag var en aning nervös idag medan jag väntade på att första versionen av
COLLECTIVE skulle läggas upp. När så premiärtiden flyttades fram från 16:00 till 17:00 blev jag ännu mer nervös - ja, jag erkänner, jag hann tänka "tänk om de bara fortsätter att flytta fram releasen hela natten och så blir det inget?! Men klockan blev fem, sidan lades upp, och jag kunde äntligen andas ut. Det ser sååå bra ut. Extra lycklig blev jag av artikeln om hur demoband etablerar sig själva med hjälp av internet; Carl-Johan pratar bland annat med underbart fina svenska demobandet The Happy People som jag länge hållt tummarna för att allt ska gå deras väg. Underbar gladpop med extra mycket själ. Läs Carl-Johans artikel här.

Det bästa med COLLECTIVE är ju ändå att den kommer att uppdateras varenda dag, så bokmärk och gå in med jämna mellanrum, vi behöver intelligent folk som kommer med idéer och ser till att vi håller måttet.

Nu ska jag, på uppdrag av en av er, ta mig igenom The Strokes First Impressions of Earth. Jag har till och med lovat att ge skivan en ärlig chans, trots att jag anser att det som möjligen var intressant med bandet 2001 förlorade sin charm redan då Room on Fire släpptes och inte innehöll någon ny "Last Nite", "Someday" eller "SOMA", bara småtrista försök. Vi får väl se hur det går.

Kommentarer
Postat av: incest videos

{links:30

Postat av: party guy

{links30}

2007-04-30 @ 03:42:29
URL: http://sexfunbeach.com/sites/party2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback