I can't ever seem to get to sleep

Alla som såg The Embassy i Linköping i förra veckan säger att de var kassa; dryga, nonchalanta och fulla, jag tycker att det låter alldeles utmärkt, ser fram emot kvällen som fan. Hoppas att allt blir kaos.



"Follow the cops back home" är överlägset bäst på Placebos Meds, tyvärr har jag tröttnat på skivan redan och gått över till Pretty Girls Make Graves nya, Elan Vital. Jag kan rekommendera kaxiga "Selling the Wind", "Wildcat" och otroligt vackra om än något suspekta "Pearls on a Plate".

Nu ska jag krypa ner i sängen med Fem meter upp i luften - en antologi om popmusik och vara lycklig. När de redan i förordet citerar "Shoplifters of the World Unite" har jag svårt att se hur boken inte skulle vara precis så bra som jag hoppas.

Tried living in the real world
Instead of a shell
But before I began ...
I was bored before I even began


Bästa låten för ögonblicket är Saturday Looks Good To Me - Can't Ever Sleep. Melodin! Stämmorna! Orgeln! Texten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback