I'm a sensitive bore

Går det att få nog av Joanna Newsoms The Milk-Eyed Mender? Jag tvekar. Det smärtar att tänka på att denna San Francisco-baserade prinsessa av skruvad skönhet är endast ett år äldre än jag själv. Allvarligt talat! Hon skapar magi medan jag kokar linsgryta. Om jag var ett land skulle harpan vara mitt nationalinstrument, och Joanna min nationalskald.



<something else is in front; you're behind
And I don't have to remind you
to stick with your kind>>


Klubb Republiks bandlösa klubbkväll igår var en alldeles utmärkt trevlig tillställning, trots väntat lite folk. Peter spelade en av världens bästa låtar och jag fick prata om Kissing Mirrors nästan hur länge jag ville. Det var strålande, faktiskt.

Imorgon, lördag, blir det först repetition inför kortfilmsinspelning, sedan indierave eller digfi:mix, Stockholm är the city of my choice.

Min ultimata kväll - käre Gud, om du finns, låt den bli verklighet:
25 maj
På scen: Kissing Mirrors + Radio Dept.
I dj-båset:
Johan Jacobsson
Är det verkligen för mycket begärt?

Kommentarer
Postat av: David

du vet väl att indie ravet är på fryshuset ikväll + att man måste registrera sig som medlem på hemsidan..
tänkte bara tipsa dig så att du inte åker t stockholm i onödan, själv undviker jag indie ravet, lite för ung publik för undertecknad..

2006-04-29 @ 11:35:35
Postat av: le monster

Hörrö. Det där kan nog bli verklighet, fast det är inte klart riktigt än så publicera inte för mycket.

2006-05-02 @ 12:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback