Stockholm doesn't belong to me



En del är för dumma för att ha ångest. Det är smart.
Billie the Vision är tyvärr inte så smarta.
Inte vi heller.



Lycka! Fick båda Bille the Vision & the Dancers-plattorna på posten idag, de ser strålande ut i min skivsamling. Nu längtar jag bara efter att raringarna ska komma hit och spela - man kan faktiskt inte påstå att man ska spela i Norrköping och sedan inte hålla sitt löfte! Otålig som jag är skrev jag och frågade när de kommer, fick svaret att de jobbar på det, och det hoppas jag verkligen. Norrköpingsvåren ser allt annat än lovande ut.

Om ett par dagar kan jag kalla mig officiell återförsäljare av det alldeles eminenta musikmagasinet
Ondskan, så bor du i Norrköping och är sugen på ett nummer, hojta till! Den kostar 49:- och första numret innehåller briljanta reportage om världens sötaste covergirls i Taxi, Taxi!, Erik De Vahl, Kissing Mirrors, Most Valuable Players, Pet Shop Boys och Gentle Touch (som jag nu är ganska säker på att jag uppskattar). Ett måste helt enkelt - om inte annat för att världens bästa Hanna Fahl är en av initiativtagarna.

Har ni inte hunnit läsa mitt första inlägg i nystartade populärkulturella nättidningen COLLECTIVE tycker jag att ni ska göra det här.

Nu är det bara åtta dagar tills Radio Dept. äntligen släpper Pet Grief - det känns som att jag väntat en evighet. Det har släppts ovanligt lite bra senaste tiden, så mina förväntningar är vansinnigt höga. Rädda min vår, Johan, Martin och Daniel. Jag räknar med er!

Vår nya kurs, Ljudets kulturella arenor som drog igång igår, visar jäkligt stor potential - låt inte det löjligt flummiga namnet lura er, den handlar framför allt om musikjournalistik och jag är mer förväntansfull än någonsin tidigare under utbildningen.

Ikväll gick vi på långpromenad och lekte häst och jag hittade en jättelen kastanj.

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback