Du måste vara varsam med mig




Imorgon kommer tio av Sveriges finaste electronicaakter (och lite japanskt experimentlusta) till Norrköping för att delta i endagsfestivalen Haute Culture, finansierad av supersnälla kommunen och uppstyrd av
Klubb Republik, som därmed visar att de fortfarande sitter på en del smak och integritet. Mer om festivalen kan ni läsa här, eller på Collective.

Nej, jag vet. Jag bloggar inte just nu. (Eller, just nu bloggar jag - men det händer numera väldigt sällan.) Jag har helt enkelt inte tiden och energin som krävs när skolan, jobbet, Collective, Veckans Pop, vännerna och kärleken fått sitt. Förhoppningsvis ändrar det sig när tempot saktar ner lite, för musiken tar bara större och större plats i mitt liv, och förtjänar att visas upp. Om så bara i den här bloggen.

Så länge kan ni passa på att kolla in Kissing Mirrors-Patriks vackra popprojekt Ring Snuten. >>Ta Det Lugnt<< är dagens låt. Försiktig, plinkande, blyg, modig. Aldrig för mycket, ändå så stor. Lite som jag önskar att jag vore.


Hej då, Le Sport!


Kommentarer
Postat av: Rikard

hmm, jag funderar... Du har inte lust att tipsa om nåt riktigt riktigt fint band. Vilket är ditt favoritband? Jag känner att jag har torkat in lite på popfronten och behöver nytt blod i mina musikådror :D

2006-10-04 @ 00:28:35
Postat av: le monster

Jag går in i misshapes ställe, hon är ju ändå aldrig här, och säger: nya Radio Dept.-singeln!!!!

2006-10-06 @ 23:43:54
Postat av: emma

Hej!
När kommer bilder och recension från Haute Culture. Kul att träffas förresten. Du är en väldigt inpirerande person.
//emma

Postat av: Patrik

Alla ska lyssna på Yeah Yeah Yeahs. Något annat behövs nästan inte i ådrorna.

2006-10-15 @ 20:48:50
URL: http://doriangray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback