Ge mig nåt!


Om vi säger såhär: de flesta bilder Sofia tar när jag sitter och sjunger är inte lika fina som den här.

Nu tar jag tåget till Stockholm för två dagars löjligt intensiv filminspelning. Det ska bli fantastiskt läskigt och roligt, och jag är precis så toknervös som jag förväntade mig att jag skulle vara, såhär kvällen innan. Jag har riktigt dåligt samvete över att jag inte hinner skriva
Collective till imorgon, men det har varit stenhårt jobb fram tills nu, och så fortsötter det alltså imorgon och på tisdag också - och betalda jobb måste oftast gå före obetalda uppdrag. Men sedan, gott folk, så är det EMMABODA och sommarens enda gemensamma ledighet för mig och min Marcus som gäller! Det blir så ljuvligt. Eller vad sägs om Billie the Vision & the Dancers, 047, Most Valuable Players, Camera Obscura, Hemstad och The Pipettes?!

Kan bli årets höjdpunkt. Jag räknar med att vi ses där.

Kommentarer
Postat av: Patrik

vad fint du sitter. kom hit på em-fest. fast här spelar nog bara rockers.

Postat av: Pelle

Ja... Årets höjdpunkt... wooohooo....
SÅ HIMLA KUL ATT MAN MÅSTE JOBBA PÅ FREDAGKVÄLL DÅ!!! ¨

buääääh :(

2006-08-08 @ 18:39:43
Postat av: le monster

Vi hade de där Billie the Vision and the Dancers här igår. Snäppet sämre än I'm from Barcelona må¨jag säga. Ett annan grej man skulle kunna säga är att det var "I can't believe it's not the Ark" som uppträdde. Överlag var det en ganska dum idé att ha I'm from Barcelona och Billie the Vision på samma ställe. Man tror att två dåliga saker tar ut varandra, men så är det baske mig inte!

2006-08-11 @ 16:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback