DISCOPERKELE!

Republikuppdatering:
Okej, tydligen hade Montt Mardié annat för sig, så det är bara att ta ett djupt andetag och förbereda sig för Paris-Emma Nyléns soloprojekt Emmon istället. Jag är lite nyfiken på om hennes "music v/s art"-tema kommer att visa sig eller om det bara är vanligt pretentiöst Konstfack-snack, vilket i så fall innebär att Emmon inte är annat än vanlig electropop live - inte mig emot. Lyssna in er på www.myspace.com/emmonmusic och se till att bli fulla imorgon så att ni klarar av Max Peezays svennehiphop också.
"Där ser man vem som är rik på deras efternamn". Rysningar.

Nu ska jag hämta ut mina Handsomeboy Technique/The Pipettes/Kissing Mirrors-biljetter, pepp! Och uppsatsen är klar, ÜBERPEPP!

Kommentarer
Postat av: Darth Josu

Jag vet en fatal grej som kommer hända i OC snart.

2006-03-17 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback