By the time you whisper hello

Ikväll spelar underbara Bobby Baby på Trädgården i Stockholm, och här sitter och och trycker i mig pannkakor i Gävle istället för att stå framför scenen och sjunga med i >>I Won't Dance With You Baby Tonight<<.


>>Alone in Gävle<<, tycker jag att vi kallar den här.

Tur att min kväll och helg kommer att bli alldeles förträfflig ändå! Även utan Ella.


Det bästa med Ella är inte hennes fina kläninngar och kappor. Men man kan lätt tro det.

Nej, Bobby Baby-Ella är löjligt begåvad också. Jag fick lite ångest på busshållsplatsen idag över att det finns så många fantastiska musiker som bara knåpar ihop ljuvlig musik alldeles ensamma, och själv kan jag inte ens sjunga barnvisor och låta trovärdig.

Kommentarer
Postat av: le monster

"och själv kan jag inte ens sjunga barnvisor och låta trovärdig."

Hahahahahahahaha.

2006-07-15 @ 00:11:43
Postat av: Sanna

Hejhej!
Hittade hit från Filmcafé.
Sen såg jag att du befann dig i Gävle.
Kommer du därifrån? Det är min hemstad. :)
Trevlig blogg.

/Sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback