I'll kill your father, your brother, your sister, your whore

Då vi gett oss ut i storstdsvimlet insåg vi snart att vi måste vara uppmärksamma på alla tuffa kändisar som rör sig i Stockholms djungel. Starspottingen gav dock ett mycket blygsam resultat: vi lyckades gå in i en tunnelbanevagn samtidigt som sångaren i The Legends gick ut ur den. Med mustasch och allt. Han såg ut nästan exakt som vi är vana vid att se honom:



Förutom detta fick vi hålla oss till att kolla in alla snygga indiekids som snubblar omkring på huvudstadens gator.

Hallå - vart har CD Exchange på Gamla Brogatan tagit vägen?! Herregud, man lägger inte ner så mysiga skivbutiker! Vi fick nöja oss med att gå igenom fyra andra butiker, förhoppningsvis blir det fler idag, mina hårda omdömen kommer senare.

Nu är det dags att ge sig ut igen, och ikväll är det dags!
KISSING MIRRORS! HANDSOMEBOY TECHNIQUE! THE PIPETTES!
(Jag tycker om att tjata. Och så tycker jag om att jag ska gå på Kissing Mirrors ikväll! Eh, ja.)

Kommentarer
Postat av: Johan

Tack för kommentaren, jag får aldrig några!
Din blogg är fin som fan, bra mycket intressantare än min, du har gjort så sjukt mkt, min bara handlar om att dricka öl på möllan typ heh. varför hamnade du i norrköping efter LA och shanghai?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback