Vända allt från svart till vitt




Vart stack du?

Kalle J är verkligen löjligt beroendeframkallande. All musik som kan få mig att må bättre är värda en hedersutmärkelse.

För folk är så vansinnigt elaka mot mig. Lögnaktiga, småsinta, vidriga människor. Människor jag aldrig träffat, människor som inte förtjänar att leva. De andas den luft du och jag kunnat andas om de bara inte existerat.
Tro inte på allt ni läser, älsklingar.

I Collective tipsar jag om de bästa elektroniska akterna som spelar på Popaganda, läs det här.

Bland annat spelar världens finaste Sarah Nyberg Pergament (Actionbiker, Kissing Mirrors) med sitt och Differnet-Tomas Bodéns projekt Flow Flux Clan - ni vet, de som Remixade The Radio Dept.s >>Worst Taste In Music<< så sjukt snyggt. Lyssna på deras >>Slowmotion Ears, Widescreen Eyes<< på Shaktar. De spelar i Allhuset klockan 22 på torsdag.
Tråkigt nog betyder det att Sarah inte är med och spelar med Kissing Mirrors här i Norrköping på torsdag - och dessutom att jag inte kan se FFC, eftersom jag är här och ser vårens bästa lineup.

Titta, fler än jag gillade mitt kvasiarty Kissing Mirrorspeppande nu är jag officiell Kissing Mirrors-affischflicka!

Kommentarer
Postat av: peter

hej annika! kul att se att du börjat blogga, och en härligt smal electroindiepopblogg är det också minsann. stort. jag bloggar också, om än jävligt sällan, men jag har en medbloggare som är desto bättre på att skriva. kolla in God only knows. du ska inte till popagnda i helgen? vad har hänt med pop dakar förresten - är den borta?!/p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback