Strike a pose

Imorgon fyller jag år. Jag är en riktig sucker för födelsedagar.
Imorgon påbörjar vi också vår nya kurs,
"Medier, Offentlighet och Representation", som jag tror kan bli precis hur intressant som helst. Med lite tur kanske till och med en aning stimulerande.

Igår beställde jag ny kamera, och jag kan inte vänta tills den dimper ner på Ica Strömmen och jag får en liten avi där det står att jag kan hämta den. Herregud, lycka! Förhoppningsvis kommer mina nya fotoprojekt bli ytterst framgångsrika, jag vill gärna tro att det är Min Tid. Att det blir ett Bra År. Att fotografera har alltid varit ett sätt för mig att faktiskt få skapa något genom annat än ord - att skriva är oerhört viktigt för mig, men det kan också kännas hämmande att fastna i bara bokstäver, ord och meningar. Jag har ett uppdämt behov av att få skapa något mer handfast, och nu ger jag mig själv tillåtelse att utveckla den sidan av mig själv.

Är det någon som vet om det finns något sätt att förhindra att få 398476 kommentarer av "buy cheap levitra" och liknande? De tar sådan tid att radera.

Åtta dagar till nästa Veckans Pop!! Jag anade inte att det kunde vara en så stimulerande upplevelse att sända radio. Lyssna mellan kl 21 och 22, tisdagar ojämna veckor, på Studentradion.

Kommentarer
Postat av: Victor

Spana in adressen. Hur tufft är inte en .se-adress. Jo, det ska jag berätta för dig: det är inte helt otufft. Dags för rep snart för övrigt.

Postat av: motherfakka

Hiphop..skitmusik? Nu blev jag ledsen i ögat.

2006-11-06 @ 16:59:58
URL: http://motherfakka.blogspot.com/
Postat av: jonas

men du, grattis i efterskott då?

2006-11-13 @ 00:33:18
URL: http://bonanzakid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback